Furet03 Jeu 26 Jan 2012, 08:04
citizenalpha a écrit:If any kit producers already have plans for any of these characters please let me know and I will find other options.
I'd also like to know if anyone has plans to produce the Owl. I'd like to, but I seem to recall that someone had mentioned it before.
All
, I've plan to do Hammerhead, Jester, Owl...
Do what you want I can change characters easily, there's so much. But I can't promise you I will never do one of your list, I don't want to do a list of 100 characters to say "hey I will do all of them in the future so don't sculpt them" but it's easy to do.
I think the best to do is to send a MP to the other producer when the sculpture is really begun. Jeff has done the Swarm when I had already paid an account to Troy to do him and it's not very cool. I don't want to have this problem again. And the fact that we are more and more producers make the delay very long with the sculptors and less customers who don't have enough money to buy everywhere. So I will produce less characters this year.
Your choise of characters is cool, I will certainly buy lot of them.
"Tous, j'avais prévu Hammerhead, le Pitre, le Hibou...
Fait ceux que tu veux, je peux changer facilement de personnages, il y en a tellement. Mais je ne peux pas promettre que je n'en ferai aucun de ta liste, je ne veux pas faire une liste de 100 personnages pour dire "je les ferais tous dans le futur, ne les sculpter pas" mais c'est facile à faire.
Je pense que le mieux à faire c'est de s'envoyer un MP quand la scupture à réellement commencé. Jeff avait fait l'Essaiim alors que j'avais déjà versé l'acompte à Troy pour le faire et c'est pas très cool. Je ne veux pas encore une fois ce problème. Et le fait qu'il y ait de plus en plus de producteurs de kits rend les délais des sculpteurs de plus en plus long et des clients qui n'ont pas assez d'argent pour acheter partout. Donc je produirai moins de personnages cette année.
Ton choix de personnage est cool, j'en achèterais certainement une bonne partie."