No lol.mimic a écrit:I agreeNorthstar a écrit:You are The BEST!!!!!
I'm just enough crazy to spend more than 5000€ to be able to print the bust that no one want to produce
I love my hobby
No lol.mimic a écrit:I agreeNorthstar a écrit:You are The BEST!!!!!
Northstar a écrit:WOW!!! That's a lot of Money. Glad you are hooked on the Hobby.
Northstar a écrit:He looks Great. He does look like a Big Dude. His upper body has good length to it. I think he will look fine on the matching base to Barbarus.
Je pense que le plus large et le plus grand rendra le buste plus stable mais qd je le recevrai j'enleverai moi meme la pierre au sommet pour que le buste ne soit pas trop haut par rapport aux autrespoket ninja a écrit:Northstar a écrit:He looks Great. He does look like a Big Dude. His upper body has good length to it. I think he will look fine on the matching base to Barbarus.
Thanks
Pour le socle il y a 2 possibilités: le même que barbarus qui rend l'equipe homogène mais semble trop petit pour lui.
Ou le même buste en plus grand.
Avec le socle identique:
Le socle plus grand:
N'hésitez pas à me dire celui que vous voudrez.
Les 2 sont faisable sans soucis.
mimic a écrit:Je pense que le plus large et le plus grand rendra le buste plus stable mais qd je le recevrai j'enleverai moi meme la pierre au sommet pour que le buste ne soit pas trop haut par rapport aux autrespoket ninja a écrit:Northstar a écrit:He looks Great. He does look like a Big Dude. His upper body has good length to it. I think he will look fine on the matching base to Barbarus.
Thanks
Pour le socle il y a 2 possibilités: le même que barbarus qui rend l'equipe homogène mais semble trop petit pour lui.
Ou le même buste en plus grand.
Avec le socle identique:
Le socle plus grand:
N'hésitez pas à me dire celui que vous voudrez.
Les 2 sont faisable sans soucis.
Northstar a écrit:I like the Larger Base with the rocks. As Dom said it will add stability and I like the bases to Match.
Fantastic Work!!!!!
Mercimimic a écrit:That s perfect